Logik och semletragik!

Ska snart göra mig klar för att gå ut i ovädret, åka till Matdax och köpa naturdiet och semlor. Mycket bra kombo! Väldigt logisk att köpa dietpulver och kaloribomber, men jag använder Naturdiet som mellanmål eller "mat" när jag verkligen inte orkar laga nånting, så jag tycker det är bättre än ingenting alls. Har väntat på att dom ska ha erbjudande igen väldigt länge nu då dom hade det ofta förut. Naturdieten har visat sin frånvaro men nu hittat hem igen och för ett löjligt billigt pris; TJUGO KRONOR för en 12portionersförpackning. Dom kostar i normala fall 109kr på ÖoB. =) Great!
 
Ska jag vara ärlig så känns det dock lite småpinsamt att komma med massa godsaker och naturdiet till kassan- men what ever. Jag brukar inte vara sån som bryr mig, är bara löjligt känslig nu och tycker folk kollar snett på mig, och att jag är konstig.
 
Näpp, nu blir det logik och semletragik på hög nivå! Måste "ta mig i kragen" och "rycka upp mig", ta på mig ansiktet- som Tess alltid sa när hon skulle sminka sig, och gå ut nu. (För övrigt är dom där uttrycken världens sämsta jävla meningar när man lider av psykiska sjukdomar..!! Det är svårt att rycka upp sig och ta sig själv i kragen när man inte ser nån mening med nånting..när man redan lever i en ond cirkel!) Pepp och push funkar alltid bättre än gamla klassiska fördomsfulla meningar och ord.. Hatar verkligen när nån säger "ÄH- ryck upp dig nu!"..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0