Hur i hela jävla helvetet??

Jaha! SUCK! Hur i hela jävla helvetet kan en förkylning med megaont i halsen, hosta m.m. välja att bryta ut idag? Jag som ska operera ögonen på torsdag. Får avboka en andra gång i värsta fall. :/ förra gången fick jag infektion i tanden. GAAAAAAAAAAAAH!!!!! LESS!!! Sett fram emot det här!!
 
Känns nästan "pinsamt" att ringa och avboka igen. Iofs är det influensatider så det är väl naturligt, men när jag får influensa eller blir rejält sjuk så varar det inte i 4 dagar som för andra. Jag kan vara utslagen i en månad. :( Ska iväg och köpa Echinacea strax och hoppas på att det avstannar och blir bättre.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Gah jag har vart däckad en vecka och är ff hängig....just de symptom du beskriver. Krya!

2013-02-20 @ 21:32:41
Postat av: Saris Leopardis Her Self

Vad glad jag blir av alla dina kommentarer ska du veta! =) Hoppas du också kryar på dig! En "vanlig" "frisk" människa blir sjuk i 2-3 dagar och "vi" får ha skiten i 3veckor då vi har så dåligt immunförsvar. IAf jag, jämt.

2013-02-22 @ 04:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0