The Queen of dubbelmoral..

Så jävla fantastico att The Body Shop har sin body butter Almond (mandel) på rea!! Den är utgången ur sortimentet tyvärr, så går inte att få tag på annars, och den är så så såå jäkla bra. Köpte på mig två stycken för presentkortet jag fick av syrran och nu ska jag beställa ytterligare två på nätet- bara att passa på- kostar bara 95:- för en burk! Fick en femhundring av mamsen i julklapp, och för den blir det- förutom de två par skorna jag köpte i Östersund, för 200kr(!!)- en parfym och en ny mascara. Snacka om att få mycket för pengarna! Alltså två body butters, en parfym och en mascara för lite över 500:-! Köpte en "budgetmascara" denna gången. Loréal är ju ändå dotterbolag till Lancome, så deras mascara borde ju funka bra den också!? Kul att prova något nytt och kan vara dags att köpa lite billigare då jag spenderat XXXX antal kronor i julklappar till alla. Får hålla igen liiite iaf. Parfymen Marry Me från Lanvin 50ml kostar ynka 195:- hos Nordic Feel.se. Fick prov på den för ett år sen och har tänkt köpa den sen dess, men alltid hejdat mig då jag har så många parfymer redan. Fast precis som med läppglans, skor, väskor och krämer är det med parfym- man kan aldrig ha för många!! Right!!? ;-) Snacka om att jag är The queen of dubbelmoral...! :-/
 
Shoppelihi Shoppeliha!
 
 
 
 
 Nej- fan! Dags att gå och lägga sig kanske.
 
04:43. Piip!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0