Hur svårt kan det vara?

Julen i norr har varit bra. Lugn och skön. Varit hemma hos syrran i "nya" huset, julafton och juldagen. Efter det sovit hos mamma i två nätter. Kändes inte lika jobbigt att komma till huset som jag föreställt mig, utan helt ok. Kanske för att dom renoverat och för att det ser annorlunda ut nu mot för när vi var små. Igår åkte jag, syrran och barnen till Östersund en snabb sväng. Shoppade två par skor på skopunkten och lite krämer på The Body Shop. Idag har jag bara tagit det lugnt och packat.

Nu sitter jag på tåget hemöver och det första jag får göra är att be en morsa be sin son stänga av ljudet på data-spelet...Fattar fortfarande inte varför föräldrar inte förstår den biten själva när dom sitter bland allmänheten!? Rätt självklart att sätta på ungen hörlurar eller stänga av ljudet utan att andra ska behöva be om det!!? H u r svårt ska det vara? Mamman bad honom stänga av ljudet direkt tur nog. Bra där!

Nej nu ska jag försöka sova lite.

/hälsn tröttbitterfittan Sara

Kommentarer
Postat av: syrran

Tack för årets julmys :)<3

2013-12-29 @ 15:34:38
Postat av: Saris Leopardis Her self

Det är ni som ska ha tack! kram <3 <3

2013-12-30 @ 04:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0