Billigt skit funkar inte!..

Trots att jag köpte en macadamia-nöt-handkräm från Oriflame som jag trodde på, så failade den! :( Krämer med mandel/nötter brukar vara väldigt bra, men inte den tyvärr.. Ingen aning om originalpriset iofs men Oriflame är väl nåt mellanting? Jag köpte den billigt på Tradera, men nä, som sagt, apdålig i vilket fall. På vissa saker gäller faktiskt att billigt är lika med skit- tyvärr. :(

Så jag tog och köpte en ny sån här istället. Den är väldigt bra och dryg- behövs bara en liten liten klick för händerna och går in fort i huden utan kladd. Kan rekommendera den varmt! Jag fullkomligt löööv The body shops produkter- som om ni inte visste det!? :-) Värt varenda krona! Kommer säkerligen ha den i ett halvår om inte längre. Den jag har nu på 250 ml har räckt så länge och den här är på 500ml.. såå nu har jag så jag klarar mig. Great!


(Intresseklubben antecknar!)

Kommentarer
Postat av: Maria B

Jag hittade en som är baserad på hampa på bodyshop, den e kanonbra, finns i olika produkter

2013-04-18 @ 22:39:24
Postat av: Leopardhonan her self

Ja den handkrämen på tub har jag haft. Den är bra!

2013-04-19 @ 16:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0