Jag har gjort det igen!

Satan också- men jag var tvungen. Har handlat på Groupon igen! Tänkt länge på att skaffa "riktiga" kuddar då jag alltid är så stel i nacke och axlar och tänkt på det här erbjudande varje gång det kommit upp. Nu slog jag till. Det var väl fan också om inte nacken ska må bättre när jag har dom här!?
 
 

Ortopedisk kudde med NASA-minnesskum. Värde från 999 kr, betala 299 kr.

Den första memory foam-kudden kom till jorden redan på 1800-talet för att spionera på oss, och vilken plats lämpar sig bäst för spioneri om inte huvudkudden? Fängsla rymdkuddarnas förkämpar med dagens Groupon: Memory foam-kuddar från Groupon Home.
Välj mellan:

  • 1 st Memory foam-kudde. Värde 999 kr, betala 299 kr.
  • 2 st Memory foam-kuddar. Värde 1 998 kr, betala 479 kr.
  • 3 st Memory foam-kuddar. Värde 2 997 kr, betala 669 kr.
  • 4 st Memory foam-kuddar. Värde 3 996 kr, betala 849 kr.

Memory foam uppfanns av NASA och består av ett högteknologiskt elastiskt skum. Men du behöver inte vara Christer Fuglesang för att sova som en kunglighet. I dag är minneskudden tillgänglig för var och varannan John Blund-entusiast.

Så fungerar det: Skummet i Memory foam-kudden formar sig under natten efter din kropp och ger nacken samt halskotor rätt stöd och position, med en minneskudde under dig så kan du säga adjö till kliande fjädrar och ömmande nacke. Kuddens material låter luft flöda naturligt genom den så att den håller sig sval och skön natten igenom.

 

Sov Gott- och tänk på att sömnen är det viktigaste vi har- som min förra psykiater sa! :)

 

Haft en liknande förut, fast en billig jävel som tappade formen efter ett år, hoppas dom här är bättre- men det borde dom ju vara..

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Har såna...de är ok, men då jag har mycket ont, och ex migrän...gör det ondare att sova på dem.
Hoppas de funkar för dig.
Kram

2012-11-27 @ 06:00:15
Postat av: Linda

...fast just denna har jag ej provat, kanske ska hoppa på jag med=)

2012-11-27 @ 06:01:26
Postat av: Saris Leopardis Her Self

Ja gör det! Dom är ju väldigt billiga på erbjudandet, lika "dyra" som på jysk i vilket fall, eller var man nu köper kuddar.. =) Jag köper alltid billig skit därifrån annars och haft formkuddar men dom har alltid tappat formen trots att det står att dom inte ska göra det.. :(

2012-11-28 @ 14:22:10
Postat av: Linda

Köpte oxå en:)

2012-12-03 @ 13:38:03
Postat av: Saris Leopardis Her Self

Great! :)

2012-12-03 @ 18:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0