Är man inte insane så blir man..!

Fantastiskt. Min läkare ringde nyss upp.
 
Jag sa att jag som vanligt undersökt massa själv om mediciner, vitaminer och diverse eftersom att jag inte träffar nån läkare eller har nån läkare.. HINT.. och då berättar hon minsann att vi faktiskt sågs i.. MAJ.. Jag började skratta hånfullt måste jag erkänna och sa- "MAAAAJ"!!! Ja, och det är november nu!??" Ja men det var ju "bara" ett halvår sen svarade hon, hon tyckte att man åtminstone ska träffa sin läkare EN gång per år.. Där ser ni hur jävla galet det är!
 
Inte konstigt att människor tar livet av sig.. Läkarna har inte tid ELLER engagemang för dig, tro aldrig nånsin det.. för då tror du fel.
 
Är man inte insane så blir man.
 
Well ska höja en medicin nu för att se om jag piggnar till lite, så fruktansvärt vintertrött, lättirriterad, överkänslig och aggressiv men kan även ha stunder då jag är tok"glad"- vilket iofs säkerligen handlar mest om att jag skrattar för att jag är övertrött, skratt eller gråt har jag väldigt lätt till nu. För lätt.
 
Nu ska jag duscha och klä på mig och gå till Globen en snabbis på apoteket för att hämta ut mina droger och köpa solskyddskräm. Sen hem igen, tvätta en sista tvätt, käka lite för att senare åka in och hämta Sandra från Östersund...
 
 
Imorgon drar vi nämligen till SOLEN i Turkiet en vecka!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0