Hur söt får man bli?

Men huuur söt är inte Carolas lilla Zoe då så säg!?



Ramlade in som hastigast på nån random sida och såg att Carola fått skarp kritik för att hon låtit sin afrikanska dotter få hårförlängning. Alltså har inte folk bättre för sig kan man ju undra? Dom kanske ska läsa på lite först och åka till Afrika, eller varför inte bara till Rinkeby för en dag och inse att så gott som alla afrikanska kvinnor använder "weave".. Det är ju deras kultur! Skandinaviskt hår och afrikanskt hår går ju knappast att jämföra. Deras hår är kort och "tovigt" och deras sätt att göra frisyrer är ju just att sätta in hår, där handlar det ju inte direkt om att klippa dotterns lugg eftersom att håret ser ut som det gör och därför skapar dom ju frisyrer med hjälp av just olika löshår.

Var bara tvungen att skriva detta efter att ha läst en ynka artikel. Urlöjligt med den kritiken tycker jag och människor är bara avundsjuka på deras lycka, för att dom själv lever i en jävla misär och inte gör något åt det!

Har alltid sagt själv ända sen jag var liten att jag vill adoptera barn istället för att skaffa egna. Många tycker det är konstigt och undrar, med höjda ögonbryn, varför och om jag inte vill ha ett "eget" biologiskt barn, men ska jag ha barn så skulle jag vilja adoptera. Det finns så mycket ensamma barn här i världen som behöver föräldrar.

Om det blir så en vacker dag det är en annan sak, men jag skulle vilja som sagt. Det är en dröm och kommer alltid vara. Men det är ju en extrem procedur som tar många många år och kostar mycket, så isf får jag nog börja leta nån rik gubbe på stureplan... (usch!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0