Åhhhh. Jag lever lite halvt igen!! Fy sata...

imag0209 (MMS)

Åhhhh. Jag lever lite halvt igen!! Fy satan vilken huvudvärk jag haft i två dagar nu. :((( På väg från apoteket och 2 migräntabletter senare gjorde jag en impulsshopping på vägen hem också! Hittade två par utsvängda jeans på hm, strl 30, fanns ett par av dom mörka bara. Tänkte att jag chansar och provar dom iaf och dom passade! Så köpte dom o ett par ljusa liknande i samma storlek, dom var lite väl tighta i midjan men jeans töjer sig ju så..tänkte jag.. Kom på när jag kom ut från H&M att jag inte ätit något idag... Så frågan är om dom kommer passa efter lite mat också...!?:-P Får hoppas, annars får jag ha som mål att komma i dom...eller byta imorgon. Nåväl, nu håller jag på att frysa ihjäl, snoret rinner och huvet värker om än inte lika mycket. Ska gå hem, sitter ute och skriver, var så himla skönt att få luft för första gången på snart två dagar!!! Men nu fryyyser jag ihjäl. Bye!


Kommentarer
Postat av: Linda

Fan vad jobbigt, och vad skönt att du mår bättre nu!

Hoppas vi ses i morgon?=)

2012-05-13 @ 14:09:49
Postat av: Saris Leopardis her self

Ja det har varit en tung vecka i huvet minst sagt.. idag känner jag mig också låg och trött och huvudvärk igen, men inte migrän som tur är.. :-( vi ses igen på onsdag!

2012-05-14 @ 16:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0