Sleep tight. Good Night.

Resan tog på krafterna. Puh!

Somnade igår kl 16-17 nångång efter att ha varit vaken i 30 timmar ca eller mer, och vaknade idag kl 07 helt förbryllad över att det var ljust ute..

Kom iaf hem till ett vackert soligt Stockholm igår men idag har det varit skitväder och jag har inte orkat gå ut även om jag borde handla lite mat.

Har laddat ner bilderna från resan i mobilen och har massor av kort jag tagit i Cindys kamera som jag ska be henne skicka, men orkar inte lägga ut dom än på min FB, det tar lite tid att fixa med så många foton..

Nu ska jag titta på ett avsnitt av Sveriges mästerkock tror jag.. eller nåt annat spännande. M åkte till Hasse igår eftermiddag så vi sågs bara några timmar, och dom ska jobba imorgon på hans hyresvärds hus så vi ses tyvärr inte ikväll heller. :( Jag behöver dock ensamtid nu efter 10 dagar med konstant sällskap- så det är okej, men jag saknar att mysa och sova ihop. Får hoppas på imorgon! Orkade inte åka dit heller, han ville det, men jag är så slut i rutan att jag bara vill vara hemma och "landa" lite nu.

Hej så länge!

Skriver om resan när jag piggnat till och fått lite mer energi.



Jag och min nya kompis kamelen (dromedaren) Göran vilar på flyget hem från Emiraten..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0