En sån ska stå i varje hörn..!

Råkat göra av med nästan fem papp idag inser jag nu.. Oops! Liite över mina tillgångar, eller nåt.. men inget som jag inte kan hantera, för jag är ärligt talat sjukt bra på att hantera pengar och med ekonomin i övrigt!

Ibland kan även jag göra av med pengar tydligen- fast vissa- t.ex M- inte tror att jag också behöver köpa annat än mat... Och ibland unnar jag mig helt enkelt. Har visst unnat mig en hel del på slutet inser jag, men what da heck!? Jag lever idag, inte imorgon, vem vet!?

När jag var i Globen Shopping så blev det en fin rutig blus, 2 nya svarta schyrrans bh:ar och Lumene mineralpuder på Lindex. Två kassar mat på Ica. Sen en mobil alltså och en handkräm från The body shop på Tradera (ovanligt va!?- men det ska stå en i varje hörn hemma hos mig och nu har jag nog så det räcker i ett halvår minst.. ;-p) Satte över 300 spänn till systerdottern också som fyllde 14 i måndags.

Ållrajjt. Är nog inte så intressant att läsa om mina shoppingvanor för er, men mina shoppingrundor existerar inte sååå ofta så blir lite exhalterad när jag väl får tag i nåt bra. Kläder hatar jag att köpa, för det är så svårt att hitta något som passar. Blusen jag köpte fick jag köpa i 46!!- helt galet, kunde ha 42, men inte över rattarna, SUCK.. usch.

MEN MEN. Skulle vara konstigt om man inte går upp i vikt av att må dåligt och bara sitta hemma i 3 år antar jag!?

Kanske går ner något kilo framöver så vill inte handla kläder nu. Ska börja på nån slags "komma-igång-rehab" på Iris Hadar på måndag och gå på ett litet studiebesök där imorgon. Känns jättenervöst, men Markus ska följa, han får så lov. ;-) Det ligger vid Skogskyrkogården som är 3 stationer härifrån, och jag ska antagligen vara där 2 timmar om dagen 3 gånger i veckan, och kommer promenera dit och hem eller cykla, så förhoppningsvis kommer jag kanske i lite bättre form snart. Får så lov att röra på fläsket och träffa människor igen för att sakta men säkert komma loss ur gropen..

Nåväl. Rapporterar mer efter jag varit där, vet knappt själv vad jag kommer göra för nåt, men kanske nån slags stresshanteringskurs eller nåt lugnt att börja med. Känns jobbigt att det ska ligga just vid kyrkogården också, men då kan jag hälsa på Tess lite oftare iaf med lite blommor till graven och "vara henne nära" oftare.

*''''''''''''''''''''''''*

Det här blev ett rörigt inlägg minsann, inte skrivit nåt på slutet, varit så trött och hängig och idag har jag köpt Echinacea och får hoppas på att jag inte blir tokförkyld tills jag ska börja på Iris. Ska kurera mig lite. Kanske läsa lite KBT innan imorgon också..

Men nu får det vara bra med det här dravvlet!

*Poff* Nu gick jag! *Bye bye*















 


Kommentarer
Postat av: cindy

Klart du ska unna dig! Det jag sagt hela tiden :)

2012-03-22 @ 10:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0