Dansar sittandes i soffan..

Kollar på melodifestivalen, inget planerat men det är rätt bra i år faktiskt.

Första låten hade bakgrundsdansare som för första gången såg ut som riktiga kvinnor och inte som salta pinnar som kör "äta-soppa-med-gaffel-dieten"- det är fint! (Så även programledarna.) Det är läckert att se lite kurvor! Låten var skön och jag satt och dansade med i soffan här- hur man nu dansar sittandes i en soffa?

Loreen
är bra, javisst, Dead by April, helt okej, Ulrik sådär, Lisa Miskowsky skitbra och likaså Top Cats, grymt bra!! Sen... har vi Björn Ranelid, han är inte bra- kanske bra på att vara författare, men att stå och prata på en melodifestival, det fattar jag inte. Hon som actually sjöng i låten var bra- Sara Lee/Li (eller hur hon stavar det?) så låten är ändå rätt bra tycker jag. Ulf borde dock använda lite hudblekningskräm istället för att ligga i solariet dygnet runt- han ser ju inte klok ut!! Nu sjunger Molly Sandén, hon är jätteduktig, fin låt, men ingen schlager dock.

Å vad fan är det här med att alla säger; "Jag älskar er!" Kanske sitter pedofiler i Globen nu- älskar ni dom? Löjligt överdrivet det där.

Ye ye.

Nu är det Danny- han är snygg, även om han var snyggare då han började sjunga då han hade lite halvlångt rufsigt hår, som en surfare, nu är det lite för slickat för min del. Dessutom är jag less på hans töntiga robot-dans, men gör nåt nytt liksom!!? Låten lyssnar jag på nu och.. ja den är väl okej, men ingen vinnare tror jag. Den är sämst vill jag nog säga.

Så har vi Flinck, han diggar jag, tycker låten är jättebra, men ingen schlagerdänga..

Och nu..vem jag hejjar på.. jag vet faktiskt inte riktigt, många bra i år. Top Cats är ballast så jag röstar på dom säger vi! =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0