Att utlösa en orgasm!

Har slagit på internetradion och "Sveriges bästa dansgolv" 107,5 och dansar runt till Dr Feelgood och Mr Vain. Har bäddat rent i sängen och skulle gärna dammsuga och tvätta lite nu, men grannarna lär nog inte uppskatta det såhär på natten.

Försöker intala mig själv att jag har god anledning till att gå på macken- fast jag inte har det såklart- och köpa lösgodis.


Positivt;


1. Jag kommer ut, får frisk luft och motion.
2. Jag får en anledning att orka duscha när jag kommer hem- svettig och härlig.
3. Mina smaklökar kommer komma till himlen för en stund och tacka mig för evigt.
4. Jag får utmana min sociala fobi, då jag möter så sjukt mycket människor såhär på natten.
5. Jag får kanske (fler?) hål i tänderna vilket gör att jag får utmana min tandläkarskräck och tvinga mig själv att gå till nån ful farbror i vit rock snart.


Negativt;


Jag kommer inte på något negativt så nu går jag!

Dom här sorterna suktar jag efter just nu, jag längtar tills dom utlöser en orgasm i min mun!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0