Shoppsa!

Idag bjussade jag Tess mamma Annika och Cindy på lite fika, sen åkte vi till Skogskyrkogården och sa hallå till Tess och la en fin rosa ros där.

Jättefint väder idag- det var väl Tess som sken upp åt oss! :)


Gick sen i Farsta Centrum med Cindy och jag passade på att utnyttja mitt presentkort på The Body Shop. Köpte en Almond Body Butter och en Almond Shower Gel för 125 kronor, rena rama vrakfyndet!! Så har 75kronor kvar, skitnöjd. Älskar deras mandel-produkter. Luktar ljuvligt men milt, då jag alltid har parfym på mig sen, så det är ingen doft som "stör parfymen". Tyvärr säljer dom ut dom grejorna nu och den kommer inte finnas mer, fattar inte varför!? Istället finns iofs Shea och Macadamia Butter som också är bra men föredrar mandel. Gillar ni Body Shops produkter så är rean kanon nu. Finns "dubbelstorlekar" på dom också för 125-150 kronor, annars kostar EN 175:-.. Fanns även deras body scrub, den jag har i Citron är grymt bra och väldigt rivig som en sån ska vara tycker jag. Funderar på att köpa en till scrub men kanske macadamia nut och prova, man kan aldrig ha för många såna här produkter enligt mig! :) 
Att dom dessutom inte är testade på djur värdesätter jag också högt.

Skitnöjd med dagens fynd. Fyndade även på Tradera nyss. Ääääääääntligen "vann" jag två auktioner med Mary Kays Timewise 3 in 1 cleanser och Moisturiser för 105 styck, bara provade, så lätt begagnade men det blir perfekt. Har faktiskt aldrig haft så fin hy som när jag själv sålde och använde deras produkter och sjuuukligt dryga är dom!! Så nu blir det till att bli nogrann med rengöringen framöver! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0