Iron man.

Då var jag förkyld igen då.. Gick till Dalen, två t-banestationer bort, och köpte kattsand och sånt, blev hyfsat tungt, och gick sen hem igen. Ingen lång promenad direkt.

Jag var dyblöt halva tröjan på ryggen , och då hade jag t-shirt. Jag blir galen på dom här vallningarna snart, eller rättare sagt jag är så jävla less på det här........

Är det inte den ena skiten så är det den andra. Biverkningar på biverkningar, och slutar jag med medicinen så blir jag förlamad av trötthet och depression. Vet inte vad jag ska göra för så här kan jag inte heller ha det. Det blir verkligen ett riktigt handikapp det här med svetten som rinner, och jag skäms för att måsta gå runt i t-shirt ibland ute för jag måsteeee ta av mig jackan.. folk tittar och det är aldrig roligt, speciellt inte när jag redan har social fobi och hatar när folk tittar på mig.

SUCK!!!!

Kanske ska prova något homeopatmedel eller något annat alternativt, men jag är väldigt tveksam om det är värt det då jag har en väldig snabbmetabolism och jag behöver nästan tyngsta styrkan av alla mediciner jag äter. Vet inte om homeopater har såna tunga droger som jag knaprar i mig liksom.. ;-)

A ja. Nu blir det blodpudding och kurera mig själv med Echinacea och pressad vitlök i juice. Kommer bli lite piggare av blodpuddingen iaf, det blir jag alltid, järn järn järn, en riktigt kick!


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0