Charma så smöret rinner!

Känner mig rosslig i halsen och kroppen och varit febrig några dagar, men just nu känner jag mig ändå glad! =)

Kollade in på platsbanken och hittade direkt ett jobb jag kände att jag ville söka som skulle passa mig. Vårdare på kortis (korttidsboende) i Husby där man jobbar med barn och ungdomar med olika handikapp, från 2-24 år. Främst kvällar och nätter då barnen går i skola under dagtid och man jobbar varannan helg, det skulle vara perfekt tror jag.

Skulle sitta nice som faaaaan med en intervju!

Små-ivrig här kan jag säga, så hoppas dom faller för mitt personliga brev och inte ser att jag inte jobbat på 3 år, kan ju säga att det är det som oroar mig och att dom skippar mig bara för det. Men får jag en intervju så är jag ärlig och säger som det är, det är alltid bäst, man kommer längst med ärlighet. Alla förstår nog att det är tufft med depressioner och jävligheter som dessutom späds på ännu mer med närstående som går bort och varit sjuka länge innan. Vem skulle inte förstå det?

Får jag en intervju ska jag charma dom så smöret rinner!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Jag tror nog helt klart att du får komma på interjuv :) Håller tummar och tår att du får jobbet :) BIG HUG!

2012-01-05 @ 09:52:09
Postat av: Sandra Adolfsson

Hej Sara



Länge sen sist. Och god fortsättning på dig.

Lycka till med jobbet, jag håller tummarna! Låter som ett jättekul jobb. Jag har provat på de här hemma och de var verkligen jättekul!!



Kram Sandra

2012-01-05 @ 13:10:38
Postat av: Saris Leopardis her self

Hej Sandra! Tack, vore kul att få det. Har jobbat med barn och ungdomar jag också 4 gånger, skulle vara kul att göra det igen.



kram tillbaka

2012-01-06 @ 00:56:56
Postat av: Saris Leopardis her self

Tack Cindy. Ja får jag komma på en intervju så har jag nog stor chans, brukar få det jag vill.. hehe ;-) Big Kiss/Mr Big

2012-01-06 @ 00:57:51
Postat av: Lisa

Kör järnet!

Håller tummarna.

Kram Lisa

2012-01-06 @ 10:45:10
URL: http://angestdjavulen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0