Because I´m Worth It!

Inhandlade just lite fina make up-prylar av Dior, Estée Lauder och Lancome på nätet- ja jag hittade ingen sida där jag kunde shoppa ett nytt liv så, så då köpte jag det här istället:

MUMS FILIBABBSINGEN!!! Nu är tanten glad! =)

Lite godbitar här;


Dior 9 couleurs
   
Mycket läcker palett!

 
Ögon make up-rengöring och en Hypnose mascara i travel size för handväskan. Lancome. Använder den just nu och har gjort ofta och är en av mina absoluta favoriter som jag för övrigt kan rekommendera till er som söker en superbra mascara bland allt i den stora sminkdjungeln!! Ger bra lagom tjock volym, fin längd och är jättelätt att tvätta bort!! Dessutom behöver man inte köpa den på Kicks t.ex för 300 spänn utan finns på många billiga butiker på nätet, nordic feel bl.a för ca 200:- och till och med ibland för ännu lägre priser om du köper på auktion eller så som jag gjorde nu. Bra! Rengöringen har jag inte provat men det ska jag göra nu då.

Estée Lauder Lipgloss
 
Även deras varor älskar jag, kanon!

...och Lite mer Dior;

DiorKiss Lipgloss

Sååååååååådär ja! Det var iaf en början- för NU ska jag rensa bort gammal skit och inhandla nytt och fräscht!

Because I´m Worth It och därmed basta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0