Gott nytt år!

På "turken på hörnet" (min närbutik/kiosk) så var det en otrevlig jävla "östermalms-USA-mupp" som började skälla på supertrevliga turken angående ett paket hans vän inte fått hämta ut för att han inte hade legitimatioooon... Alltså jävla idiot- såklart du inte får hämta ut ett paket om du inte har leg- OCH- det hjälps inte om din assistent ringt två gånger. Paket skickas tillbaka om du inte ens hämtat det när du fått ...påminnelse. Och "turken på hörnet" måste ju göra som Schenker säger... och NEJ- du skulle inte kunnat hämta ut det när du var i USA och kom med flyget i morse. Och det har lik förbannat skickats tillbaka (så HÅLL KÄFTEN eller va lite trevlig såhär på nyårsafton och allt......!) Och visst kan du använda fullmakt för att hämta ut ett paket- men varför tog du inte ett tidigare flyg då och hämtade ut det med din jävla fullmakt? Alltså allvarligt!??? Din dåliga planering ska väl inte gå ut över "min" snälla kioskhandlare! Och lägg ner med att du kommer från USA och har en assistent- vem fan bryr sig- du skulle ändå inte fått ut ngt paket UTAN leg......
 
Där var jag tvungen att lägga mig i och repeterade allt turken sa för att det stämmer- och den där jävla USA-muppen va så spydig!! Till slut tog han sin påminnelselapp med sig och gick när jag sarkastisk sa;
- meen Gott Nytt trevligt År då liksom!!
 
Tror han fattade vinken..
 
 
Gott Nytt Bättre år önskar jag iaf mig själv och alla därute!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0