Gick till turken på hörnet och köpte snus,...

imag0185-1-1 (MMS)

Gick till turken på hörnet och köpte snus, pratade med syrran som tyckte jag skulle passa på att ta en promenad och då bestämde jag mig för att sätta mig i parken en sväng och njuta lite av solen. Sen kom M och H förbi och nu tar vi några öl. Hur skönt som helst här i solen. Sitter barfota och i t-shirt. I parken spelar dom afrikanska trummor och håller på, mysigt. Blir inte att jag åker nånstans idag, orkar inte verkligen. Har det skönt här.


Kommentarer
Postat av: Cindy

Härlig bild :)

2012-05-02 @ 06:14:38
Postat av: Linda

Åh vad mysigt.



Känner så väl igen mig i det du skriver. Själv har jag mått skit sedan i helgen. Gråter och kan inte sova och får panikattacker så jag dyker inte upp idag, troligtvis inte i morgon heller för det går inte.



Måste försöka att samla mig, och att inte få dåligt samvete. Hoppas du är ok.



Kram

2012-05-02 @ 09:25:34
Postat av: saris leopardis her self

Usch vad trist att höra! Känner mig också nere tyvärr. Skicka ett mess om du behöver sms-support.. 076 415 70. 07. :) Hoppas du mår bättre snart igen! Kram

2012-05-02 @ 17:40:34
Postat av: Saris Leopardis her self

Du ska inte ha dåligt samvete Linda! Varför det? Men tror du mår lite bättre ändå av att dyka upp på kursen, iaf efteråt? Man får ju pepp och lite skratt iaf. Jag letar upp var du bor och hämtar dig imorgon, slänger dig på ryggen och tar med dig på Iris! ;-)

2012-05-02 @ 19:35:19
Postat av: Linda

Haha, tur du inte gjorde det. Stackars din rygg...



Finns olika sorters av att må dåligt, men det vet

Du.. Hade det vart Iris idag, fredag, hade jag

Tagit mig dit. På måndag kommer jag.



Ses då hoppas jag?



Krya på dig!



2012-05-04 @ 18:59:02
Postat av: Saris Leopardis her self

Jo jag om nån vet hur det är, psykiskt orkar man inte och ibland kan inga krafter i världen få en att orka. Bara att vila upp sig och kämpa vidare! Jag är både deppig och snorig, både förkylning och pollenallergi, men jag kommer på måndag också! Så då ses vi absolut igen! ska bli kul att se dig!



=)

2012-05-04 @ 20:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0