En lögnaktig historia..

Ute med brudarna på en helkul kväll igår på Golden Hits. Dansade och var på riktigt bra humör. När vi kom dit var det jordens kö, som vanligt, halvvägs ner till Stureplan. Vi hade lätt fått stå över en timme i kön om inte jag hade kommit på den briljanta idén jag gjorde.. ;-) Ibland är det svinbra att vara en galen och charmig adhd-brutta så jag får ett infall och går fram o säger att vi står på listan..



-Hej! Vi står på vip-listan.

-Sara.. här ja- 3 personer!?.. (och så strök han över "Sara" vem det nu var som egentligen var uppskriven på listan..) 

-Nej vi är 5..

-Hm..Det står 3 här..

-Men då måste det ha blivit något fel för vi ska vara uppskrivna alla 5..

-Jag kan inte göra så mkt tyvärr, blir jag som får ta en massa skit bara. Men vem skrev upp er på listan då?..


-Ingen aning- det var vår kompis Tess som känner nån i personalen, men hon är hemma o sjuk så tyvärr vet jag inte vad den personen heter..

-Okej då..- VÄLKOMMEN!


HA HA- jag är fan bäst- om än dock galen- jag borde verkligen bli skådespelare.. :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0