..vilandes bland rosa böljande moln..

Vackraste vän!

Jag saknar dig så. Det gör så jävla ont!
Det värker i mitt hjärta. Mina tårar tar aldrig slut.
Jag tänker på dig dygnet runt. Känner smärtan du kände.
Nu är smärtan min. Din är borta. Hos mig finns den alltid kvar tills Min tid är kommen.
Jag sa till dig att jag skulle byta när som helst. Om jag bara kunnat. Ta över den fysiska skiten i din kropp.
Jag skulle göra det för dig. För du hade mer att leva för.
Du sa; "Jag älskar dig Gumman!- när jag också hade det svårt. Du gav mig alltid tröst än hur sjuk du själv var. Att känna den omtanken är en stark känsla. Och du ska veta att jag älskade dig också, och kommer alltid göra.

Hoppas du har det bättre nu- att du ligger vilandes bland rosa böljande moln.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0