Stampar på samma ruta.

Jag blir så less på allt, men jag vet inte hur jag ska göra för att inte vara less heller..

Kommer inte nånstans här i livet, står bara och stampar på samma ruta år efter år.

Tänker på allt jag borde göra, allt jag vill göra- om jag nu vill göra något, eller om jag bara vill skita i allt. Det är så jävla svårt att komma till skott med allting, vet inte var jag ska börja? Får panikkänslor när jag tänker på vad som kommer hända i framtiden. Vet ingenting. Blir utförsäkrad i februari, vad händer då? Kommer jag klara det? Så jävla mycket tankar som snurrar och jag känner mig lite hjälplös inför allt som vanligt. Suck..


Nej nu ska jag ta en dusch sen måste jag börja läsa i min KBT-bok som jag skulle börjat läsa för en vecka sen- men bättre sent än aldrig. Har så svårt att koncentrera mig och brukar alltid tänka på allt annat än det jag läser.. Det här är dock för min egen skull och jag har bett om det så nu får jag helt enkelt sätta igång och pusha mig själv lite. Läsa läsa läsa, öva öva öva på sociala grejjor.. När jag läser böcker så läser jag så gott som bara sanningsbaserade böcker för att det är dom enda som jag fastnar för och lever mig in i. Varför vet jag faktiskt inte. Tar till mig det bara, lättare än fiction.

Läste en sida förra veckan och det är väldigt intressant så det ska väl gå bra det här- säger jag muttrande till mig själv. Det SKA gå bra! Finns ingen annan utväg- livet kan väl inte bli sämre hoppas jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0