Äta-soppa-med-gaffel-diet!??


...och VAD FAAAN HAR HÄNT HÄR kan man ju undra??


Snubblade in på den här bilden nu på Google..

Roxette måste jag nog skicka lite snacks till- vad har dom gjort?? Dom ser ju förjääävliga ut!!
Har dom använt sig av "äta-soppa-med-gaffel-dieten??" Det är ju bara skinn och ben på dom. Trist att se
alla som förstör sig till Size Zero, det är tio gånger fulare än överviktiga tycker jag. Usch. 

Egentligen kanske jag ska sluta klaga på mig själv ändå? För jag har hellre lite extra att ta av än att se så här utmärglad och härdat smal ut. Dom ser sjuka ut helt enkelt, utan energi alls, och det har dom förmodligen inte heller när dom bantat ner sig såhär. :-(

MEN bra är dom alltid, Roxette är fantastiskt bra, har så underbara låtar som jag får fina minnen av från när jag var yngre. Marie Fredrikssons samlingsskiva har jag också, den är kanon.


Men Detta om detta, nu blir det nån film om jag får fingrarna ur arslet!
 


Ni får ha det så bra så länge ni som sitter som klistrade framför min blogg, fortsättning från mitt liv följer- eller från nån annans liv som jag stör mig på eller tycker om.


Puss å Hemorrojdkräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0