Åh vad trist det känns att gå och lägga si...

Åh vad trist det känns att gå och lägga sig. Bara varit uppe sen 16.20. Darling drog hem vid 12tiden.. Sen knackade han på vid 16 där och då hade jag ingen aning om att klockan var så mkt.. Nu får jag hoppas min sömnis hjälper mig att sova och sakta försöka vända tillbaka dygnet lite. Grejen är ju den att jag alltid sover 12 timmar innan jag känner mig utsövd, skulle jag vända dygnet och låt säga vilja vakna vid 10 på morgonen gäller det för mig att gå och lägga mig 22 alltså- och vem vill det? Fan måste försöka komma igång med nån aktivitet snart på dagarna. Jag kan kanske jobbträna mig upp och hoppas på att jag kommer igång snabbt och om det går bra så skulle jag gärna vilja söka ngt sommarvik nånstans och jobba i sommar. Helst av allt såklart vill jag ju kunna jobba NU! Men jag får ta en dag i sänder så jag får komma tillbaka balanserad igen på arbetsmarknaden.. Ja nåt sånt får det bli. Får jag en god natts sömn nu så ska jag ringa förskräcklighetskassan FK imorgon och be om att få prata lite med min handläggare angående min framtid.. Framtid?? Trodde jag tappat hoppet helt med att ens tänka mig att det finns en framtid för mig.. Åh bla bla bla, nu ska jag säga över å ut. Gutten natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0