Skum i öronen?

Som jag sa igår; sjukt högt ljud i biosalongen igår, och idag har det värkt något enormt i höger öra och i skallen, men skallen har jag haft ont i en vecka nu- måste vara lågtrycket i det konstiga vädret.. suck..

Men iaf, vilade en timma i sängen för ett tag sen och tog några värkisar för skallen, när jag la mig kändes det som om jag skulle ha sprängt trumhinnan eller nåt, fick världens "ryck" och lock för örat och hela jag hoppade till, ungefär som om nån skulle avlossat en k-pist i örat. Har aldrig sprängt trumhinnorna nångång och hoppas jag inte gjort det nu för fy satan vad ont det gjorde.. och gör, men nu har det blivit bättre, så förmodligen har jag inte sprängt dom och inte heller är det nån agent som skjutit mig.

 

Men NÅT skumt är det och jag blev ärligt talat lite orolig när jag låg i sängen, tänk om jag fått en propp eller nåt och bara dör nu?! Jag vill inte dö nu..

Så summan av kardemumman är väl lite att- gå inte till Salong 1 på Rigoletto Kungsgatan- om du inte vill förlora hörseln, men gärna om du vill få ett jääävvvla rus av adrenalin.

Det kommer alltid något gott ur det onda- right!?

(DESSUTOM fick jag fan spel när vi var där. Jag och Cindy kom dit och skulle hämta ut biljetterna så "smidigt" i biomaten. Det var toklång kö, och vi trodde det var till toaletterna, men det var alltså kön- till den enda biomaten som funkade- utav 5... Helt jävla galet- fel att fixa dom när klockan är 21 på en fredagkväll och alla går på bio.. det var dessutom premiär på den vi såg också och det gjorde ju inte det hela bättre så att säga.. Svetten bara rann av mig där när vi stod i kön, kände hur den droppade på ryggen och humöret blev inte det bästa, men sen var det ju en bra film och trevligt sällskap som vanligt av kära Cindy, så ja, kvällen blev ju bra ändå trots SF:s biomat-skandal och att jag blev hörselskadad och var nära på att få några hjärtattacker. )


Okej men vi säger så för stunden och; "Svar skickas till; "Ung hörselskadad kvinna i Stockholm."





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0