Här sitter vi på ballen och filosoferar i ...

foto638 (MMS)

Här sitter vi på ballen och filosoferar i den sköna sommarkvällen. Tagit bort massa skräp här och två fula slitna klösmöbler, sen ska det skuras, ringa fastighetsskötaren som ska få fixa en ny inglasad dörr, putsa fönster och fixas lite ytterligare. Mer blommor och ta ner min bambugungstol.. Mys och fint ska det bli här ute resten av sommaren! :) Fattar inte att jag inte tagit itu med det på dom sex somrarna jag bott här, så lite gör så himla mycket ju! Inte varit så intresserad av blommor m.m eller snarare duktig på det- men skam den som ger sig. Nu ska jag njuta vidare av en kall öl, gosiga Darling och härlig reggaemusik. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0