Här sitter jag och tantar mig på tåget hem...

Här sitter jag och tantar mig på tåget hem.. Köpt en korsordstidning att fördriva lite tid med.. Snacka om tantvarning va!? He he.. Mamma löser jämt korsord och jag brukar göra detsamma när jag hälsar på, så jag tog och köpte mig en tidning på vägen. Hoppas bara ingen snygg kille sätter sig bredvid sen- då kanske det är risk för att jag känner mig lite..kärring. ;-) Nej då- jag bryr mig nog inte egentligen ärligt talat. Skiter fullständigt vad folk tycker. :)! Tåget blir en timme sent också, åskan har slagit ner en ledning. Suck.. Jag som valde det här tåget för att det skulle ta kortast tid att åka hem- men men det är ju inte sj:s fel utan vädret.. Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0