Nu är tågresan trevligare och lugnare och ...

Nu är tågresan trevligare och lugnare och kan ni tro- jag har lyckats läsa 31 sidor i en bok..! :) Boken handlar om Sverige och det nationella paniksyndromet. Mkt intressant. Om politik och tankar kring hur samhället och regeringen lider av paniksyndrom i sitt sätt att regera nuförtiden..eller hur fan jag ska förklara det.. Hittade boken i en kasse i entrén i mitt hus.. En snäll kvinna som alltid lämnar alltifrån kläder t leksaker o böcker så man kan ta om man vill före resten slängs. Tog en vinterjacka t Markus där bl.a som passade jättebra. Glad kille jag hade sen. :) nåväl. Han ringde nyss förresten, skönt att surra bort lite tid i väntan på att komma fram, men snart en timme kvar bara. Okej. Hej hopp sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0