Äntligen sista natten borta. Imorgonbitti ...

Äntligen sista natten borta. Imorgonbitti blir det färd hemåt. Åh vad jag längtar efter lugnet och soffmys med Darling och katterna och en lugn skön vardag utan grannar som spelar bönemusik och bongotrummor dag som natt. Fy fan vad skönt. Funderar på att ta minst en dag med avslagna telefoner också och utan kontakt med omvärlden. Jag behöver såna dagar, särskilt efter sju dagar utan en minut för mig själv. Det är svårt för min släkt att förstå min problematik och sjukdomsbild och jag känner mig som en dålig människa som sviker deras förtroende bara av att finnas till.. Jag rår inte för det, och jag kan väl inte kräva att dom ska förstå heller antar jag, för innan dom gått i mina skor vet dom inte heller hur det är.. Jag vill bara ha ett litet uns av förståelse! Jag är inte den enda som bör visa hänsyn och i morse kom verkligen tårarna. Mitt psyke behöver lugn och ro nu.. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: O.

http://deprimerad.net/for-allmanheten/behandling/rad-till-anhoriga/



Tipsa dina nära om den här sidan, det gjorde jag när jag var där sist. Kanske kan den hjälpa dem att förstå lite bättre iaf.



Kram till och jag beklagar verkligen sorgen av din pappa.

2011-02-12 @ 16:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0