Kärlekens vägar äro outgrundliga.

Dagen efter tisdagskvällen då jag tog några öl med Olisch Bandolisch Lagerström, alltså onsdagskväll, så blev det några öl igen, tillsammans med Susanne och Ceasar då jag mötte upp dom för att överlämna deras påse med lite kläder i som dom glömt här. Hade en trevlig kväll, och i slutet på kvällen så åkte Ceasar hem och sov och jag och Sus gick vidare för en sista öl på ett sista ställe. När jag skulle betala våra öl så tog dom inte Visa, så jag fick gå iväg längre in på pubben där dom hade en egen bankomat, som jag tog ut pengarna i. När jag sedan skulle gå tillbaka till vårt bord hade Suss tagit med mina två mobiler och gått därifrån då hon ville hem och då hon trodde att jag försvunnit helt plötsligt och att jag skulle glömt mobilerna på bordet när jag gick. Så det var snällt att hon tog hand om dom och med sig hem.

Så igår kväll bestämde vi att mötas vid Prellan i Skanstull så jag kunde få tillbaka dom. Vi träffades, och det var meningen att jag bara skulle gå in på Hemköp sen och handla lite och åka hem, men då övertalade dom mig att vi skulle ta EN öl ihop bara å sitta och surra lite innan vi gick skilda vägar hemöver. Så då blev jag bjuden på öl sen bjöd jag dom. Satt och surrade skit i 2timmar sen gick vi på 7-eleven och köpte lite gotta tillsammans, sa sen hej då till varandra vid götgatan/ringvägen och jag tog en promenix över bron och hemöver. Skönt med en liten kvällspromenad tyckte jag.

När ja kom hem så satt jag glädjesnyftande och tittade på tv4 Plays "Bonde söker pök-bröllopet" som jag missade i onsdags, och käkade på mina ostbollar och mitt lösgodis. Det var vackert så det kom minsann tårar i ögonen här när jag såg deras lycka och glädje över att ha funnit varandra.

Om jag skulle gifta mig med någon jag känt i knappt 5 månader, samtidigt som han då även dejtade 3 andra tjejer, det är en annan fråga.. ;-)

Men det sägs väl så i det gamla ordspråket att "kärlekens vägar äro outgrundliga"- så allt kan hända, efter kort tid som efter lång. Men jag önskar dom all lycka och hoppas det håller!

Bla bla, sitter och skriver med en sömnis i kroppen om ni undrar varför det kanske är lite osammanhängade. Sovit kanske 3 timmar i natt, vaknade nu runt sju och har inte kunnat somna om, så får lita på att jag somnar några timmar till nu och är pigg och alert tills i eftermiddag då jag och cindy ska ses vid 17 och snurra en sväng på stan och fika lite.

Hej hopp så länge.



Vi ses...........






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0