Finfin kvällsfika.

Åh vad jag ogillar att jag hade fel angående vilken som var mördaren i Jägarna 2!! Blir så irriterad, hade det bästa slutet nånsin på känn, och så sket det sig. Fan!

Jag slog vad med Markus om att den som gissade på fel mördare skulle få käka en matsked kattmat- tur nog accepterade han inte vadet- för isåfall då hade jag suttit med en finfin kvällsfika framför mig bestående av Kalkon- och Kycklingkött i gelé...


Men är fan så irriterad ändå. Måste göra en egen film- det här går bara inte! (Annars var filmen bra..) Men så här uppenbara ska inte filmer vara! Iofs kanske den inte var så uppenbar ändå om jag tänker efter, då jag hela tiden fick för mig att det var någon annan än den som det visade sig vara. ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0