Nå vajsing på luren..!?

Annars då? Har blivit väldigt "o-bloggat" här på min blogg trist nog..

Har försökt blogga från mobilen massa gånger men den har nekat och säger att det inte finns nån anslutning tråkigt nog. Ska försöka luska i vad det kan bero på, dom kanske har ändrat telefonnummer på blogg.se. Vette fan. Men därför det inte blivit något bloggeri iaf för mobben sagt nej..... När jag skickar mms och tar emot mms har det också varit problem ofta så det är nå vajsing på luren minst sagt. Dags att köpa ny och jag tror jag ska köpa en hederlig "gammal" sony ericsson som säkert är 4 år gammal i modellen, men helt ny såklart och oanvänd som jag spanat nu på på nätet.. Har "bara" 3,2 megapixlar men autofokus och blixt m.m. och ericsson brukar ha bra kameror så det funkar nog. Annars får jag väl sälja den vidare om så icke är fallet. Men Cybershot är ju känt för att vara väldigt bra att ta foton med.

Den här tror jag det blir tills jag hittar nåt annat jag vill ha. Har alltid velat ha en vinröd mobil också, tycker den är jättefin. Minns att jag provade den för flera år sen på elgiganten, knappsatsen och så, jätteskön att skriva med.. Det jag gör är att messa, ta kort och ringer, och lyssnar på radio då och då.. det vanliga bara så jag behöver ingen lyx-mobil med andra ord och vill inte ha en touchtelefon. Provat kompisars, flera stycken, går faaaaan INTE att messa på dom, fattar inte hur folk orkar fiffla med dom där?





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0