Ångest.Begravning.Poker.

Idag är en dag då jag bara skulle vilja ligga i sängen hela dagen. Vaknade först vid 12 men gick och la mig igen då jag vaknade till spöregn, gråsvart himmel och en känsla av depp, så klev upp först vid 16. Känt sån ångest hela dagen, den börjar krypa på nu när jag inser att Tess begravning äger rum på onsdag. Idag är en sorglig dag i mitt hjärta igen men samtidigt glad också som jag alltid säger, för jag kommer aldrig glömma hennes otroliga livsglädje och vackra léende.

Blev ännu mer deppig nu när jag för första gången sen jag började spela Texas Holdem på Fejjan spelat upp alla mina pengar, eller ja låtsaspengar, som tur är, så jag är bankrutt och får inte spela förräns imorgon..  BUHUUUU!!! :-´( 

Guud vilket ilandsproblem va!? ;-)

Hoppas nån vill skänka mig lite, annars får jag väl köpa några hundra låtsasstålar för en tjuga riktiga stålar eller nåt. Roligt tidsfördriv är det iaf.. Får en att tänka på lite annat för en stund.

Tjipp på dajj du!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0