markus somnade i soffan nyss..Tror han puf...

foto242 (MMS)

markus somnade i soffan nyss..Tror han puffat och druckit lite väl mycket öl ikväll.. ;-) Här har jag satt dit min klädroller i hans dreads hår, men han verka sova som en stock i soffan och märker det inte alls.... ;) Och jag får så fint nöja mig med att ligga sked med mina vackra katter istället.; Casper Jarnebrink och Selma Lagerlöf, och det är ju verkligen inte så bara.. Men det saknas ju ändå en Markus i sängen- som vi i Familjen Sked hoppas vaknar snart och kommer joina oss i sked..! :) men sov nu så gott alla nattmänniskor! Hoppas han vaknar upp snart, och kommer och myser med mig å katterna i sängen.. Skickar en godnattkram nu till er alla. Nu ska jag försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0