Vi älskar dig Tess!!

Har varit och hälsat på Tess i eftermiddag, jag och Cindy. Nej jag menar Tess och Doris, hennes söta söta kissemiss-unge. =) Min pappa är dålig i sin cancer, Tess är också riktigt dålig. Jag höll på att bryta ihop hos henne när hon säger att hon kommer dö.

Alla kommer vi dö, men du kommer inte dö nu Tess!! Det tillåter jag inte!! Du ska ha många fina år till med alla dina vänner och din familj!

Jag älskar dig och Lukas och det gör vi alla!

 Jag och Lukas :)

 T2, jag och Tess


Kommentarer
Postat av: Cindy

Så fint skrivit! Känner sådan tomhet sen hon berättade igår vackra Tess! Som Sara säger du kommer inte dö nu, det godtar vi inte. Pöss!

2010-09-17 @ 12:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0