tjo

Jag är nu hemma från Grekland sen i lördags. Allt e okej förutom att jag är megatrött jämt som vanligt..

Haft Agnetha på besök tills nu för en timme sen. Trevligt!

Lagade spenat/keso/skinka/ädelost/vitlöks-paj igår till oss, den blev riktigt smarrig faktiskt och hade i nästan en hel bit ädelost trots att A sagt att hon inte gillar sån ost... He he. Jag kan lura vem som helst.. ;-) Hon ville t.o.m ha receptet, finns ju inget recept förutom i mitt huvud. Men det är väl iofs recept, mitt recept! 

Och det ska jag väl komma ihåg några dagar till.. :) Kul att bjuda på mat och äta tillsammans med någon vän, äter ju oftast själv, och nån vän som uppskattar det såklart. Iofs har ingen vän inte uppskattat min mat hittills, så jag får väl gå och bli kock eller nånting.. ha ha, nä skämt åsido, det ska jag inte bli!

HEj så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0