Here I come- Watch Out!! =)

Grekland blir av. JApp! Jag åker ensam utomlands för första gången i mitt 33åriga liv. Tror jag åker om några dagar. Vart i Grerkland spelar ingen roll, egentligen roligast om det inte blir Rhodos, Mytilini/Lesbos, Ayia Napa, eller Chania, de ställen i Kreta som jag varit  på. Alltid roligt med nya ställen när jag ändå ska iväg. Fast hittar jag en billig biljett till Rhodos Stad så blir det lätt en tredje gång dit, för där känner jag till hur det ser ut, har några semestervänner och där finns en duktig tatuerare jag ska besöka igen nästa gång jag åker dit.

Jag är uppe och hoppar här i lägenheten nu, provar kläder och kollar reseguiden.se och lyssnar på Grekisk musik, samtididgt som jag firar in mitt beslut med det glaset vitt vin som var kvar i tetran sen i helgen.

Tack kära Petra och Cindy för att ni kommer ta hand om "barnen" när jag är borta, mina små hårbollar.

Gaaaaaaaaaah, ska bli så jävla utvecklande och roligt att göra något. Mest sovit bort hela sommaren så.

Näe, here I come med ett stort;

HERE I AM! WATCH OUT! Alla snygga greker kommer få fullt upp- lätt! ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0