här sitter vi och tar en öl på harry b jam...

foto606 (MMS)

här sitter vi och tar en öl på harry b james efter en liten shoppingtur i city. Jag köpte att par jättemysiga mysbrallor och en grå tröja med en rosa dödskalle på för 349:- Unnade mig det, jag köper ju kläder jättesällan! Shit fattar inte att jag ska åka utomlands på fredagmorgon, helt själv, får väl ta med Kitty som sällskap ;-) nä skål på er. Blir nog en tredje öl sen måste jag på lidl å köpa kattmat på vägen hem. Solskydd måste jag oxå köpa innan jag åker.


Kommentarer
Postat av: Ullis aka Bajenbaben

Låter ju hur skönt som helst att dra utomlands. Och själv - det klarar du nog galant :)



Ta nån turisttur, en dag på båt, flirta lagom och drick inte för mycket :)

2010-09-03 @ 08:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0