FUCK!

fan vad trott jag ar nu.. rakade ringa sa mina pengar forsvann helt och nu kan jag varken ladda via internet eller vardebevis, for grekiska vardebevis funkar inte (javla telenor- daligt) och det gar inte via mina sidor pa telenor heller. suck suck suck. Vad ska jag roa mig med nar inte ens telefonen gar att sms:a pa? Har ju internet iaf har och det ar ju bra det aven om jag inte tror att jag kommer ga in mer. Skont att ta ett break fran datorer och sant, men mobilen och sms vill jag ju ska funka sa jag inte kanner mig sa ensam..

Ar ratt deppig aven om jag ar utomlands, drar mig undan folk och kanner mig inte social for fem ore..

ja men nu vet ni varfor jag inte kan svara, forsoker leta en supermarket som har internationella vardebevis, men det ar som att hitta en nal i en hostack.. Vad kul de blir forresten nar jag far skriva utan sista bokstaverna i alfabetet.. :-) men ni hajjar nog!

See ya nar jag kommer hem, hoppas vi hors innan sa jag kan sms-a.\\

Kram! nu ska jag kopa chokladcroissanter och cola light, inte ens kopt en flaska vin eller nat i alkholovag an pa affaren, inte sugen alls. Fan inte ens druckit ouzo an.. men det kommer kanske nan kvall..

Yassas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0