Blöt kväll.

Igår.. Två glas vin, gamla technolåtar på hög volym. Sen blev det Kellys och 3 öl, 6 shots, 2 cider.. Jag och Cindy tog VM i alkohol igår! :) Men vad gör väl det när man skrattar och har kul!? Ha ha.

Herrejävlar. Sen hängde vi med till Danderyyd på lite efterfest, eller nja blev inte så mkt efterfest. Jag och Jonas försökte göra Strawberry Daiquri i köket men jag råkade knuffa ut tillbringaren och hälla ut allt, han måste haft en trevlig dag att vakna upp till med sliskig rom och massa jordgubbar på hela köksgolvet och över alla tidningar på bänken... Cindy låg och sov på toalettgolvet, för hon mådde så dåligt efter vårt blöta alkoho-kalas. Lars-Erik (ugly name) låg också och sov, fast i en bekvämare postion och i en säng. Sen var jag ute och gick med den helt underbara Staffen Rex, även kallad Röv och Rövis, fina namn, stackars hund, och sen matade jag han med grillchips, Jonas blev inte så jäkla glad för han berättade att hunden fiser så "härligt" på det.. ;-)

Ha ha. Sen skakade jag liv i Cindy eller rättare sagt sparkade till henne några gånger så hon vaknade, för jag ville hem, då upptäckte vi att klockan var 7 på morgonen.. Whoops.. ;-) Tog en taxi till Odenplan där vi sen tog varsitt tåg hemöver. Stackars Jerry satt hemma och var orolig för Cindy, du får hälsa Jerry att det var jag som tvingade med dig på efterfesten, så det är väl lite mitt fel kanske eller nåt.

Nä, nu ska jag prova lite lyxglass jag köpte på Matdax, hoppas den är god, och kolla vidare på en rätt kass "skräckis" jag började kolla på härom kvällen men inte orkade se klart då.

Natti natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0