Balle vad jag är irriterad. Internet har i...

Balle vad jag är irriterad. Internet har inte fungerat på hela dagen.. Vilket I-landsproblem va? När jag skitförbannad grävde bland kablarna vid modemet så upptäckte jag en glädjekick mitt i allt iaf- en sladd som skulle sitta i högtalarna till datorn som jag totalt missat när jag lusläst dom efter att ha tappat dom i golvet. Trodde dom var paj nu, men nu fungerar dom så iaf något.. :) Ringde datasupporten på com hem och många har tydligen problem med modemet så dom skulle skicka ett nytt, hoppas det börjar fungera innan annars kommer jag få tuppjuck utan internet i minst 5 dagar. Suck. Så ja. Var tvungen att skriva av mig lite. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0