Perfumelover

Tittar på lite olika parfymer, älskar parfym och som ni troligen vet- allt som har med skönhet och sånt att göra. Trots att jag har 8 olika parfymer just nu, spanar jag alltid på fler. Använder olika varje dag. Ibland blandar jag, och blandar jag inte så är min gröna halsduk iaf en enda stor blandning av alla de parfymer jag använder...

Och nu ska ni få reda på en hemlis.. Här sparas inte på parfym heller, jag använder det till och med när jag sitter i myskläder hemma. Sprutar till och med på mig ibland när jag ska sova lite lätt. Sprutar i luften ovanför mig. Mums! Som Maria Montazami säger.. (och ja läppglans är också en svaghet, kanske en gnutta mer då jag har närmare 40 olika läpp-mojjs... Nästan så jag skäms.. ;-)


Men som sagt- I love perfume!

Här lägger jag ut lite söta parfymflaskor, visst köper man gärna en parfym, och kanske lägger lite extra, för att få ha en fin flaska.. ;-) Eller nu ljög jag kanske, men jag doftar ju självklart först på en parfym med en extra tilltalande "förpackning".

Lolita Lempicka- Lolita Lempicka (den här kan man ju inte annat än bli sugen på! :p)

Agent Provocateur- Maitresse (den här jag spanat in länge och kan bli mitt framtida inköp :) )

Juicy Couture- Couture Couture

Hello Kitty- Hello Kitty (Nästan ett måste för en Kitty-Lover som mig.)

Nina Ricci- Ricci Ricci  (Den här vill Cindy ha! =) Jättesöt!)


Ja det var några stycken men finns så otroligt många parfymer att man skulle behöva vara miljonär för att prova alla man gillar..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0