Jaha, nu blir jag väl spelberoende..

Har nästan spelat ihjäl mig på Nordicbet.com... Spelat en variant av Solitaire, roligt som attans och jag kan inte sluta knappt.. Satte in en hundring inatt, och nu har jag bara en femma kvar och jag inte vinner nån turnering när jag inte är där..  Hade tydligen vunnit tillbaka en 50-lapp i natt utan att jag visste om det. Härligt då kunde jag spela lite till. =)

Nä nu blir det en fuktighetsgivande ansiktsmask. Skönt skönt.

krämers!

Längtar tills på lördag. Har fått för mig att jag ska ut och supa med Cindy och Ola. ;-) Orkar inte Cindy så får det bli bara jag och Ola, men det är ju inte så bara, vi brukar ju superkul ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0