Mixed states

Snacka att jag har mixed states- som det faktiskt kallas, tyvärr!

Ena dagen mår jag piss, andra mår jag bra..

Avskyr när världen känns så mörk, kall och ensam, jag vet ju att jag inte är ensam egentligen, men känner mig oftast väldigt ensam i min lilla deprimerande bubbla till värld. Tyvärr igen, men det är sanningen. Jag kan ju höra av mig till folk och hitta på saker, men när jag är nere blir det lätt att jag "hellre" sitter själv, fast jag inte borde, men det går inte bara att "rycka upp sig" som folk kallar det, nej tyvärr för tredje gången, jag önskar det gick att göra så. Men jag har iaf försökt börja göra lite saker för att inte bara sitta hemma, och det är så skönt när jag väl tar mig iväg, oftast, men ibland ångrar jag mig djupt också för jag mår dåligt och bara vill hem igen, men nu tar vi det positiva....

Igår följde jag med M till söder och träffade A hemma hos honom i Hornstull, drack en öl och så spelade vi vänd-tia, japp och roligt var det även om jag bara vann en gång. :-) Sen gick vi och mötte F och tog en promenad på söders höjder och satt vid en mysig utsikt och softade, sen sa vi hej då till F och gick till en annan plats, utanför en kyrka, och såg på solnedgången över söder, mycket vackert och skönt att ha gjort annat än suttit i soffan en dag..!!

Idag gick vi in på söder tillsammans i solen, satt och solade lite, sen drog M vidare till kompisar och jag handlade lite, tog en energidryck och lånade Mc D:s bänkar och solade lite till, när jag satt där kom Jennys bror Crille med en pudel i antågande.. ha ha.. Så vi snackade lite skit, sen gick han och hunden som han var hundvakt till vidare. Imorgon ska jag ju träffa Jenny m familj som är här i Stockholm å hälsar på så det var så komiskt att jag träffade på Crille precis nu.. Men han e schysst så det var trevligt att säga hej.

Nä tror jag ska bädda ner mig nu, ensam ikväll, packat lite "paket" som jag ska skicka imorgon och sen träffa Jenny kl 14, kul kul.

Kram och Godnatt!

(shit ni fick en kram av mig till och med- lajbans!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0