LYCKA!

Fy fan vad bra jag mår idag, helt fucking amazing. Var på bio igår, Sex and the city 2 med Cindy och Evelina, som var mycket bättre än ettan och jäkligt rolig! Så den kan jag rekommendera för SATC-fans! Sen gick jag och Cindy på...... ---> <3 KELLYS <3 !!!!!!! JA JA JA!!! Första gången jag är där sen i augusti, och jag fick komma in, iofs var det inte skitvakten Henke utan Micke som stod i dörren, men sen stod vaktchefen i garderoben och gick omkring väldigt mycket men nämnde inte ett ord om att jag inte skulle få vara där eller att jag varit portad. Jag bara ler idag, och jag log mycket igår, lyckorus. Kanske låter konstigt, men jag älskar Kellys och det är ett stammisställe för mig sen jag flyttade till Sthlm, och att bli fråntagen ett ställe man bara löööv har varit minst sagt jävligt jobbigt.

Ler bara ler, önskar jag kan fortsätta må så här bra resten av livet. Att vakna och LE och att ha en så underbar vän som Cindy, och alla trevliga männniskor vi träffade under kvällen. Norrlänningar som vi är så blev självklart några öl typ 9... sen äckliga Maccedonken, MEN- jag provade den nya kycklingburgaren med bacon och det var för en gångs skull gott!! Så jag kan tänka mig att gå tillbaka till och med. he he. Stripsen är så jävla äckliga så dom roade jag mig med att kasta på Cindy, det var skitkul tyckte jag... ha ha. Sen var det ett par killar som av nån anledning hade ett plastsvärd som jag började jucka mot folk med.... Mycket intressant kväll! HA HA! 

Oj oj oj. I am smiling!!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0