Bring it on baby!

Vänner är bra att ha!!

Hade en jättemysig kväll igår och i eftermiddags/kväll idag med kära besök. Igår kom Cindy förbi och vi snackade skit och käkade alledeles för mycket socker som vanligt.. ;-) I eftermiddags kom Cissi hit, en tjej jag gick smink-utbildningen med. Har sagt rätt länge att vi ska ses, men både hon och jag mår som vi gör hit och dit så det har inte blivit av förräns nu, men det var ett kärt återseende!.. Vi fikade också med en massa socker.. Surrade på som bara den och kollade in hennes bäbismage hur stor den blivit, och snackade rent allmänt om allt möjligt från att köpa barnvagn till depressioner, graviditet, glädje, jobb, meditation m.m m.m.

Dessutom som räksalladen på moset(!!)-
kom hon hit med en stor "goodie-bag" med säkert 30 olika produkter i sminkväg + 4 skvallerblaskor/skönhetsmagasin i en fin NK-kasse, en sån med snören som handtag. Kände mig som the fucking queen ikväll!! Så gissa om Cissi gjorde min kväll!? =) Hon jobbar för Frida förlag och dom får massa smink där, så hon frågade på mess om jag ville ha lite smink, och jag bara "bring it on baby"- typ ge mig allt du vill ge bort!!.. Trodde kanske hon skulle komma med ett läppglans eller så.. Men hon hade rafsat ihop en HEL hög till mig kan man ju säga. *me happy sheit*

Fick 4 st glitter-eyeliner i grön/blåa toner, en vanlig svart eyeliner, en svart mascara, ett transparent puder, en superbra concealer från maybelline mineralsmink, 3st nagellack, 4 kajaler i grön/blå/lila, 4 läppglans i softa färger, 4 läppstift i lite rödare och lilaaktiga toner, 7 st eyedust, och 2 olika paletter med 3 i ena och 2 ögonskuggor i den andra.. OCH en cremeögonskugga också. PuH!! 33 sminkgrejjor var det visst!

Snacka om att jag går på moln nu!

Provat typ det mesta ikväll och det var kanongrejjer! Mycket isadora, och dom har ju superbra läppglans och läppstift, sen var det lite Nivea, Maybelline och Body shop till och med. Åh jag är så glad! =)

Ibland gör materiella saker jävligt mycket, särskilt såna man kan vara kreativ med :) som man kan med smink. Tjihooo! Och alla vet ju vad jag kan göra med smink. ;-)

Men icke att förglömma- trevligast var ju självklart sällskapet jag fick av Cissi och hennes mage, ja hon och killen väntar en liten bebbe som kommer om några månader. så mysigt!

**Så nu får vi ses lite oftare hädanefter Cissi! Så man får vara med när du går med stormagen snart. :)**

Kram på dig och Cindy
och alla mina andra kära vänner.

Vad vore livet utan vänner? Inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0