Tjosan hejsan!

Sovit 14 timmar och nu dags att sova igen, dock lite mindre antal timmar då jag ska möta upp Cindy runt 14-14:30, funderar på att lura henne att följa med på lunch på Piazza Fiore eller vad det nu hette, en asbra italiensk restaurang med stenugnsbakade pizzor som ligger i gallerian.. Jag kan nog övertala henne, Cindy gillar pizza! ;-) 

Borde inte, försöker ju gå ner lite i vikt, men va fan, En pizza i månaden max är kanske inget som gör så jättestor skillnad? Eller vad vet jag.. Äter nog iofs pizza mer sällan än så, så fan vad gött det vore.

Naturdieten går bra. Ätit en stadig middag per dag, druckit mkt vatten och käkat päron varvat med lite salta bilar från Ahlgrens bilar- var skitgoda- ja och min naturdiet choklad då, som faktiskt smakar nästan som o´boy.
 
Jummie. Typ. Men börjar ledsna redan. Säger som Sandra, man vill tugga på något, dum vanesak bara, som jag hoppas jag kan sluta med. Detta tröstätande, men blivit liiite bättre senaste veckan på det.

Nu blir det några starka jalapenos och ett avsnitt av Hells Kitchen, sen nanna kudden och se fram emot att träffa Cindybindy imorgon.

tjo!

Prova salta bilarna- jam jam för oss som älskar lakrits!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0