Pappaknullare

som några småungar sa när jag hade stora shoppingbagar för två par Nike-dojjor i Stinsen.. Ha ha.. om dom ändå visste att jag är 32 år gammal och ingen pappaknullare.. det är väl småtjejer som är såna, såna från Östermalm?

Nä men TJIHOOOOO jag har nu klickat hem en crosstrainer, den jag visade på bild OCH en plattång, nej, har ingen sån märklig som jag är, men kan vara roligt att ha.

Tack pappa!! (fick lite pengar efter farmor)

Ska ringa honom imorgon och säga att jag köpt en träningsmaskin för pengarna och nu kommer hälsan bli bättre! Förväntar mig en fet jävla smäll- men men. ;-) (skojjar bara, pappa har aldrig slagit mig, för den som undrar..) Han kommer säkert tycka det är mer värt än att lägga pengar på en resa iallafall, det verkar han avsky att jag gör, även om jag säger att det är typ enda gången jag mår bra och är fri från depressionen, när jag reser..Sist suckade han och höll väl med liite iaf.. att då kan resa vara bra..

Nu ni! Här ska kilona rinna innan Maj månad e slut... fan vad jag längtar tills den kommer, då ska jag ta bort fåtöljen, in med träningsmaskinen, köpa hantlar eller såna jag sätter på handleden, och sen köra igång bästa technon jag har och träna varje dag, om inte annat 5 dagar i veckan. Ska gå ut hårt!!

Hårt för dom hårda!

Den här blev det också som sagt, fin va!? Om nu en plattång ska vara fin också..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0