Man kan aldrig ha för många parfymer..

Det märks att jag mår bättre, eller är lätt hypoman, beställer grejjor så det bara ryker om det.. Tagit en del på faktura också, något jag INTE brukar göra annars.. Men har ändå koll känner jag, och ska ju sälja på Tradera. Det är roligt att sälja och följa budläggningen där. Men deras avgifter har börjat blivit väl dyra måste jag säga...

 Luktade på den här på stan och tyckte den luktar liknande Coco Mademoiselle från Chanel, som är min "VILL-HA-PARFYM" så jag klickade hem den nu för bara 189 spänn, ord pris är runt 3-400.. Satt och kollade i natt på den och tänkte beställa men avvaktade, och idag fick jag erbjudande från dom på nätet så då var det ödet tyckte jag att jag skulle köpa den på special-pris för vackra svenska flickan..

 MRAAAUUUU! Man kan aldrig ha för många parfymer när man heter Sara!! :-)

Nä men sålt bort en del på Tradera av mina "gamla" parfymer- så in med nytt i skåpen! Jag älskar parfym! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0