Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väl roligt hurraa!

Kommer ni ihåg den låten? Från när jag var liten..

Min plattång har kommit till Ica i Dalen, sugen på att hämta den, men det är riktigt jävla blöt-snö-pissväder idag, så jag är nog inte så sugen ändå.. :/ skulle samtidigt vara skönt att komma ut, men ja, äh jag får se vad jag gör.

Ringde Haléns för det verkar som min crosstrainer också kommit dit, men hon bekräftade att den skall komma via DHL och man får den hemkörd.. Eh ja, för hur fan ska jag annars ta hem den, med en taxi? Väger ju runt 60 kilo om jag inte minns fel.. Vill ha den NUUU för jag är så jävla sugen på att träna nu faktiskt och må bättre, för man mår ju ändå bättre av att träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0